Képzelt riport...

Nem tudom mással is előfordul-e (remélem igen), hogy egy-egy cím annyira megragadja a fantáziáját, hogy továbbképzeli, mögöttes tartalommal ruházza fel még ha magának a műnek semmi köze sincs ahhoz amit belelát. Így van ez velem és a 'Pop, csajok, satöbbi'-vel, a 'Tétova tinédzserekkel' és a 'Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról'-al. Sosem láttam a Képzelt riportot, de milliószor elképzeltem milyen lehet, miről szólhat és saját kis fantáziavilágot teremtettem köré.

Most azonban nem ezt fogom leírni, inkább egy képzelt riportot egy szeretkezésről..

Egy barátunk lakásán voltunk Sonjával, buli volt, ittunk, beszélgettünk, hülyéskedtünk a többiekkel, remek kis társaság, mindegyikükről egytől-egyig oldalakat tudnék teleírni. Sorra tettük be a zenéket, mindenki a maga kedvencét, a közönség pedig vagy éljenzett vagy hurrogott. Mindenki egymás hegyén-hátán ült a kanapén és a földön. Fantasztikus volt a hangulat, ezekkel a srácokkal mindig az!

Észre sem vettük, de szépen lassan mindenki elszivárgott a szobából, mire a végén csak ketten maradtunk bent, csak Ő és én.. egymásra néztünk. Mindig látja a szememben mikor kívánom, ahogy én is az övében. Most is ez történt, a baráti lötyögés a másodperc töredéke alatt csapott át valami egészen másba. Nem állta a tekintetem, félrenézett egy pillanatra...

Mikor visszanézett rám láttam a vadmacskát a szemében, egy pillanattal később már az ölemben ült, ajka az enyémre tapadt szenvedélyesen és erőszakosan. Be akarta kebelezni a szám, letépni a fejem. A hajamba túrt, a pólómat gyűrte. Éreztem bőre édes illatát. Rendszerint igyekszem elkerülni, hogy megérezzem parfümjét. Túl jó az illata, túl sok mindent juttat eszembe. Megannyi beteljesületlen alkalmat... Most nem kellett ezzel foglalkoznom, csak magamhoz húztam és mélyen magamba szívtam minden egyes pórusát. Lerángatta a pólómat és elkezdte csókolgatni a nyakam, mellkasom. Kezemet becsúsztattam a vékony topja alá. Nem bírt magával, a felbőszült vad támadt rám, a vörös veszedelem. Karmolt és harapott, ami - bevallom őszintén - csak még jobban begerjesztett. Vonaglott rajtam, érezni akart végre ahogy én is őt..

Valaki benyitott a szobába, egyikünk sem nézett oda, csak egymásnak léteztünk így az illető egy 'bocsi' motyogása közepette gyorsan becsapta az ajtót. Megszabadítottam a felsőjétől és a melltartóját is gyorsan lefejtettem, csak hogy egyenlőek legyen a viszonyok. Tökéletes mellei voltak. Nem nagyok, azok a pont kézbe simulóan aranyosak és bár nem természetes vörös, mégis apró szeplők tarkították mellkasát. Rám nézett és zavartan ennyit mondott: -Nem így készültem - és lesandított az ölére. Magam sem tudom hogyan, de rögtön értettem mire gondol, nem bevetésre készült és magán hagyta az előző napi borostát. Nem tudtam neki szavakba önteni mennyire nem zavart a dolog, így csak megragadtam és ledöntöttem a kanapéra, folyamatosan csókolva őt. Felizgatott a benne rejlő nagymacska ösztönössége és a kiscica félszegsége, aki azt hiszi megijedek egy kis borostától. Folytattuk egymás vetkőztetését, lekerültek a nadrágok, rajta csak egy falatnyi fekete francia, csipkés bugyi maradt, ami sejtelmesen takarta el előlem a gyönyörök barlangját. A boxerem majd szétszakadt rajtam, annyira kívántam őt. Kezünk szenvedélyesen barangolta be a másik testét, simogattuk, masszíroztuk egymást, kiélvezve a felfedezés mámorát. Az arcára tettem a kezem, Ő pedig vadul rákapott az ujjamra, a szájába vette, szopogatta, a nyelvével játszott vele. A kezem merészen lecsúszott, végig a hasán, le egészen a fekete bugyi édes anyagáig. Ahogy végigsimítottam rajta éreztem mennyire nedves már, a sok sok este mikor nem lehettünk egymáséi most egyszerre tört rá mindkettőnkre. A szemébe néztem és láttam mire gondol. 'Fenébe mindennel, csak legyél bennem, kérlek, érezni akarlak'.

Visszarántottam az ölembe, ösztönösen, egyszerre húztuk le a saját alsóneműnket és már éreztem is, ahogy a forró puncija a farkam hegyéhez ér. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak hogy elmerüljek benne, hogy érezzem, ahogy magába fogad és kitöltöm őt. Meglepően lassan ereszkedett rám, a kezdeti hevesség most átadta a helyét a kíváncsiságnak és a bizonytalanságnak. Karjaival átkulcsolta a nyakam és fokozatosan egyre mélyebbre engedett magába. Erősen megragadtam az arcát, beletúrtam hajába, mire felsóhajtott és tövig beleült az ölembe. Néztük egymást miközben ütemesen lovagolt rajtam, végig fenntartottuk a szemkontaktust, elvesztünk egymás tekintetében, szinte kiolvastuk a másik gondolatait. A kezem a csípőjén nyugtattam míg ő ütemesen mozgott rajtam, dobálta magát a kéjtől, amivel az én gyönyörömet is csak tovább fokozta.

Nem tudnám megmondani, hogy percek vagy órák teltek el így, egymásba mélyedve, zihálva, nyögve, lüktetve. Az agyam kikapcsolt, takarékra váltott, leszállt a köd és kíméletlenül kitakarított mindent ami előtte ott volt. Leírhatnám hogyan, hányszor és hova élveztünk el, de nem lenne jelentősége. Csak az számított, hogy éreztük egymást, mentálisan és fizikálisan egyaránt. Végre.. csak most az egyszer..

 

Mindig látja a szememben mikor kívánom, ahogy én is az övében. Most is ez történt, a baráti lötyögés a másodperc töredéke alatt csapott át valami egészen másba. Nem állta a tekintetem, félrenézett egy pillanatra...

Mikor visszanézett rám láttam a lemondást a szemeiben, a belenyugvást és elfogadást. Mély lélegzetet vett, lassan kifújta és kiment a szobából...